Foto: Floris Scheplitz

Door de klantreis in kaart te brengen, maak je de beleving van een museumbezoeker inzichtelijk. Die beleving kun je sturen en je kunt achterhalen waar verbetering van het contact mogelijk is. In deze factsheet leer je alles over de reis van een museumbezoeker.

Erfgoedhuis Zuid-Holland publiceerde de afgelopen jaren factsheets voor erfgoedinstellingen, over een verscheidenheid aan onderwerpen, met daarin praktische tips en handreikingen. 

Meer informatie of contact met Erfgoedhuis Zuid-Holland?

Evelien Masselink

Coördinator business development, senior adviseur erfgoed en publiek

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.